Co je potřeba zařídit na svatbu?
Jak vypadá svatba se vším všudy a co musíte zařídit?
Čeká Vás svatba a přemýšlíte, jestli ji zvládnout sama a ušetřit nějaké peníze nebo to přenechat profesionálům a ušetřit spíše sama sebe o dost stresu, organizace a mnoha hodin příprav?
- Určit datum a místo konání obřadu a navštívit matriku
- Najít místo pro svatební hostinu a následný mejdan
- Vybrat šaty, prstýnky
- Vybrat a poslat svatební oznámení
- Vymyslet výzdobu a design celé svatby od květin po nejmenší detaily
- Zajistit/vymyslet dopravu – jak se svatebčané dostanou na svatbu? Dá se tam zaparkovat?
- Sepsat seznam svatebních darů
- Vybrat druh pohoštění
- Vybrat hudbu – DJ či kapela? Případně animátora nebo baviče
- Vybrat a vyzkoušet vizážistku
- Fotografa, který vám sedne stylem focení a kameramana
- Sestavit detailní harmonogram svatebního dne a připravit program až do pozdních večerních hodin, aby se hosté nezačali nudit
- Ubytovat hosty
Vybrat kdo bude svatbu koordinovat – když se vydáte cestou samo-koordinace své svatby, tak budete muset pověřit někoho z hostů, aby se ujal koordinace svatby, ve chvílích, kdy vy zrovna nebudete mít čas. Vezměme si příklad: sedíte u vizážistky, která vám dělá make-up a účes a najednou volají od cateringu, že zrovna přijeli a neví kam to jídlo dát a kde ho uskladnit. Ale vy se nemůžete zvednout a jít to řešit, proto tam musí být někdo, kdo bude mít informace o tom, co se kam má dát, jaký bude harmonogram a případně bude řešit vzniklé problémy.